У 2013 році економічний факультет започаткував співпрацю із одним з найбільших міжнародних туроператорів «TEZ TOUR», завдяки чому студенти отримали можливість проходити стажування за кордоном, а саме в Туреччині. Завдяки спільним зусиллям керівництва та регіонального директора компанії «TEZ TOUR» в Туреччині 1 квітня троє студентів УДПУ Авраменко Владислав, Кравець Сніжана та Шепелева Людмила відбули на стажування до Туреччини. Там вони вивчатимуть функціонування туристичної інфраструктури, надаватимуть послуги трансферів, готельних гідів та менеджерів, втілюючи набуті теоретичні знання на практиці в регіоні Белек-Сіде-Аланія.




Студенти діляться враженнями:

- Сучасна Туреччина постала перед нами у двох образах – це Європа в Азії і Азія в Європі. По-справжньому Туреччину можна зрозуміти, пробувши там значний період часу і познайомившись із різними верствами населення. Закордонна практика, на яку нам пощастило потрапити, дає можливість професійно розвиватися у туристичній сфері.

Для компанії «TEZ TOUR» важливий сервіс, на цьому і базується вся її філософія. Зрозуміло, що туризм - це комерційна діяльність, яка ведеться в умовах жорсткої конкуренції, і для того, щоб привабити клієнта, необхідно створити всі умови, які задовольнять його потреби. Кожний, хто працює в «TEZ TOUR», має підкреслювати імідж даної компанії, як лідера, і надавати гостям професійні послуги на високому рівні. Ми ознайомились із роботою трансферного гіда і побачили наскільки вона багатогранна. Основними обов’язками є зустріч туристів в аеропорту і супроводження їх до готелю, а по завершенню відпочинку – збір туристів готелях і доставка їх до аеропорту. Робота трансфермена потребує професійних знань і навичок. Саме тому компанія «TEZ TOUR» після прибуття практикантів одразу організовує підготовчі семінари і тренінги. Професійні тренінги для майбутніх працівників пояснюють всю суть даної роботи; психологи допомагають відкритися і позбутися комплексів у публічному виступі, під час семінарів проходять короткі курси з історії Туреччини та з основ турецької мови. На семінарах дуже якісно готують майбутнього працівника, адже саме від трансфермена залежить перше й останнє враження про компанію. Гід має поєднати в собі професійний сервіс і при цьому вміти заробити гроші для роботодавця. Із трансфермена починається реклама продукту компанії, який тут же в її готелі потім можна придбати у представника. Це основна мета, яку переслідує туристична фірма в країні, яка приймає туристів.

Пресцентр УДПУ