85 студентів факультету іноземних мов стали учасниками педагогічного експерименту! Мовного, адже в нашому університеті розпочалося пілотування нової програми з методики навчання англійської мови. Проект здійснюється відповідно до наказу МОН України «Про проведення педагогічного експерименту щодо методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови» та з метою реалізації спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Шкільний вчитель нового покоління» в 2016-2017 н. р.

Учасниками експерименту є студенти 2 курсу факультету іноземних мов, котрі навчаються за напрямом підготовки «Філологія. Мова і література (англійська)». Курс методики забезпечують досвідчені викладачі кафедри англійської мови та методики її навчання, доценти Алла Гембарук, Олена Бевз та викладач Олександр Слободяник. Вони - розробники та учасники спільного проекту МОН України та Британської Ради в Україні «Шкільний учитель нового покоління». До пілотування активно залучаються також викладачі факультету, які неодноразово підвищували свій фаховий рівень у зимових та літніх школах професійної майстерності, організованих Британською Радою в Україні спільно з асоціацією вчителів англійської мови в Україні.

Викладання методики здійснюється англійською мовою та базується на особистісно-орієнтованому підході та інтерактивних методах і прийомах роботи, які включають навчання на основі комунікативних завдань, використання ситуаційних досліджень, симуляції, групові проекти, розв’язання проблем тощо. Такий підхід сприяє розвитку автономності студентів, усвідомленню власної відповідальності за результати свого навчання та спрямований на формування компетентностей, якими має володіти сучасний вчитель англійської мови – вчитель нового покоління.

Нова програма передбачає наявність міцних зв’язків між курсом методики та практикою в школі. Тому паралельно з вивченням дисципліни студенти, майбутні вчителі, набувають практичного досвіду роботи в школі як спостерігачі, працюючи під керівництвом досвідчених учителів англійської мови та виконуючи спеціально розроблені до кожного модуля завдання.

Нова програма вносить суттєві зміни в організацію підготовки вчителів англійської мови. Впровадження таких змін потребує часу та терпіння. Сподіваємося, що реалізація першого етапу педагогічного експерименту буде успішною.

 

Пресцентр УДПУ