Комунікативність педагога є суттєвою рисою, сутність якої полягає у професійній здатності вчителя до спілкування, стимулюванні позитивних емоцій у співрозмовника й відчуття задоволення від спілкування. Комунікативна взаємодія пронизує всі види професійної діяльності вчителя, тому від рівня сформованості його культури спілкування в значній мірі залежить успіх педагогічного процесу.

Питанню формування комунікативної компетентності студентів на факультеті української філології (декан – професор Валентина Коваль) приділяється постійна увага. Систематична робота викладацького колективу спрямована на формування компетентного педагога, що має високу здатність успішно функціонувати у системі міжособистісних стосунків.



З метою формування комунікативної компетентності майбутніх філологів на базі науково-методичного центру "Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти" (керівник – професор Лідія Мамчур) відбувся тренінг «Комунікативні аспекти усного мовлення», організатором якого виступила кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практичного мовознавства Ірина Кучеренко.

Робота тренінгу носила циклічний характер і мала різні форми вияву – колективну і групову. У процесі інтерактивної творчої співдіяльності учасники тренінгу − студенти І курсу факультету іноземної філології – вивчали комунікативні ознаки текстових категорій, практично оволодівали технікою усного спілкування й навчалися долати комунікативні бар’єри.

Пресцентр УДПУ