Маркетинг

Отримання спеціальності «Маркетинг» є надзвичайно захоплюючим процесом та надає можливість опанувати конкурентоспроможну та перспективну професію.

Маркетолог – фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації.

Маркетологи сьогодні необхідні будь-якій фірмі, яка зацікавлена у просуванні та ефективному збуті своєї продукції. Відділи маркетингу є в банках, на виробничих підприємствах, торгових фірмах. У маркетологах зацікавлені спеціалізовані консалтингові компанії, які надають послуги з проведення маркетингових досліджень.

 

Випускники спеціальності «Маркетинг» можуть обіймати посади:

  • директора з маркетингу;
  • керівника служби маркетингу;
  • комерційного директора;
  • керівника підрозділів збуту, постачання та логістики;
  • керівника підрозділу з маркетингових досліджень;
  • керівника проектів та програм у сфері матеріального (нематеріального) виробництва;
  • викладача економічних дисциплін.