Отримання спеціальності «Маркетинг» є надзвичайно захоплюючим процесом та надає можливість опанувати конкурентоспроможну та перспективну професію.
Маркетолог – фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації.
Маркетологи сьогодні необхідні будь-якій фірмі, яка зацікавлена у просуванні та ефективному збуті своєї продукції. Відділи маркетингу є в банках, на виробничих підприємствах, торгових фірмах. У маркетологах зацікавлені спеціалізовані консалтингові компанії, які надають послуги з проведення маркетингових досліджень.
Випускники спеціальності «Маркетинг» можуть обіймати посади:
- директора з маркетингу;
- керівника служби маркетингу;
- комерційного директора;
- керівника підрозділів збуту, постачання та логістики;
- керівника підрозділу з маркетингових досліджень;
- керівника проектів та програм у сфері матеріального (нематеріального) виробництва;
- викладача економічних дисциплін.