На факультеті іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбувся регіональний навчально-методичний семінар-тренінг «Методика підготовки випускників шкіл до зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови».

Тематики семінару засвідчила актуальність та надзвичайну зацікавленість, оскільки на семінар-тренінг прибули учителі із Черкаської, Кіровоградської, Одеської, Київської та Вінницької областей. Активну та результативну роботу в семінарі забезпечили викладачі педагогічних коледжів – Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу та Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу.

Із вітальним словом до учасників семінару звернулась декан факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, директор Регіонального центру навчання іноземних мов, кандидат педагогічних наук, доцент Надія Бріт.

Особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання у поточному році було висвітлено у виступі помічника ректора, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Світлани Цимбал-Слатвінської.

Завідувач Лабораторії навчання іноземних мов Регіонального центру навчання іноземних мов факультету іноземних мов, завідувач кафедри англійської мови та методики її викладання, кандидат педагогічних наук, доцент Алла Гембарук розповіла про основні напрями діяльності лабораторії.

Роботу семінару продовжили групові практичні заняття-тренінги, які провели завідувач Лабораторії педагогічної компаративістики Регіонального центру навчання іноземних мов факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини, завідувач кафедри іноземних мов, доктор педагогічних наук, професор Оксана Заболотна; кандидат педагогічних наук, доцент Світлана Деркач та заступник декана з педагогічної практики факультету іноземних мов, кандидат педагогічних наук, доцент Олена Бевз. В рамках секційних занять учасники семінару опрацьовували питання підготовки випускників загальноосвітніх шкіл до перевірки рівня сформованості комунікативної компетентності в читанні та письмі, а також граматичної та лексичної компетентностей.

Модератори занять-тренінгів запропонували вчителям англійської мови опрацювати завдання, подібні до тих, із якими працюють випускники шкіл під час проходження зовнішнього незалежного оцінювання. Учителі спільно окреслювали труднощі у роботі над тим чи іншим видом завдання, а на завершення роботи у секції уклали методичні рекомендації щодо подолання труднощів під час підготовки випускників до ЗНО з англійської мови.

Інформативним завершенням семінару-тренінгу стала презентація методичних рекомендацій щодо використання ресурсів для підготовки випускників шкіл до зовнішнього незалежного оцінювання, підготовлена старшим викладачем кафедри англійської мови та методики її викладання УДПУ імені Павла Тичини Олександра Коваленка.

Пресцентр УДПУ