На факультеті інженерно-педагогічної освіти УДПУ імені Павла Тичини відбувся Міжрегіональний науково-методичний онлайн-семінар «Конструювання освітнього простору у Новій українській школі: модельна навчальна програма з трудового навчання», який було організовано кафедрою технологічної освіти.

В межах угод про співпрацю до складу організаційного комітету семінару увійшли представники Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Тетяна Засєкіна, кандидатка педагогічних наук, заступниця директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України), Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (Ренат Ріжняк, доктор історичних наук, професор, декан фізико-математичного факультету; Микола Садовий, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою теорії і методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності та інші. У семінарі взяла участь експертка Нової української школи, кандидатка філологічних наук, доцентка Оксана Івасюк (Команда підтримки реформ Міністерства освіти і науки України).

На міжрегіональному семінарі обговорювали проблеми підготовки сучасного вчителя технологій у контексті Держстандарту базової середньої освіти, інтеграційні процеси в сучасній освіті, особливості конструювання модельних навчальних програм з трудового навчання та інші актуальні питання. Модераторами семінару виступили Андрій Терещук та Тетяна Засєкіна.

Детальніше читайте на сайті.

На семінарі значну увагу приділили питанням створення модельних навчальних програм з технологій. Було висловлено ініціативу про створення творчих колективів з розроблення таких програм.

До роботи семінару долучилися понад  60 вчителів трудового навчання (технологій), методистів обласних інститутів підвищення кваліфікації, наукових, науково-педагогічних працівників тощо. Учасники заходу жваво обговорювали актуальні питання технологічної галузі.

Підсумовуючи роботу Міжрегіонального науково-методичного семінару було окреслено стан та перспективи розвитку сучасної освіти у вимірі Нової української школи і визначено напрямки конструювання модельної навчальної програми з трудового навчання.

Пресцентр УДПУ