10 липня Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини розпочав прийом заяв про вступ для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра (на денній та заочній формах за повним та скороченим терміном навчання) та освітнього ступеня магістра (на денній і заочній формах).

Більшість вступників цього року подає заяви в електронному вигляді через електронні кабінети, однак значною є кількість абітурієнтів, які подають до приймальної комісії документи в паперовій формі , Це ті, хто:

  • вступають за співбесідою, іспитами, квотами 1, 2, квотою для іноземців;
  • мають розбіжності в даних в ЄДЕБО та в шкільному свідоцтві (атестаті), сертифікаті ЗНО;
  • вступають для повторного навчання за бюджетні кошти;
  • мають право на першочергове зарахування (угода про відпрацювання лікарем чи вчителем в селі) ;
  • подають іноземний документ про освіту;
  • є іноземцями або особами без громадянства, які постійно проживають в Україні;
  • подають документ про освіту старого зразка (виготовлений НЕ за фотополімерними технологіями) ;
  • можуть отримати додаткові бали для вступу на спеціальності “Середня освіта (Фізична культура)” та “Фізична культура і спорт” (призери та переможці чемпіонатів Європи та чемпіонатів Світу, всесвітньої Гімназіади, переможці чемпіонатів України з олімпійських видів спорту) ;
  • подають заяву після закінчення терміну роботи електронних кабінетів;
  • не можуть зареєструвати електронний кабінет або подати електронну заяву з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії вишу.

 

Приймальна комісія УДПУ звертається до абітурієнтів із проханням уважно вносити дані до електронних кабінетів, оскільки після подачі першої заяви виправити жодну інформацію не буде змоги, та правильно визначити пріоритети під час подання заяв на бюджет. Тому перед поданням першої заяви вступник повинен перевірити, чи правильно він завантажив усі документи та вказав інформацію.

Зокрема, необхідно перевірити, чи завантажені правильні файли:

  • додатка до документа про освіту;
  • фото вступника;
  • довідки про місце реєстрації, якщо вступник претендує на сільський коефіцієнт.

Перевірити в кабінеті також потрібно:

  • чи правильно розрахований середній бал;
  • чи збігаються бали ЗНО, що відображаються в кабінеті та зазначені в сертифікатах ЗНО;
  • чи правильно вказаний номер мобільного;
  • чи правильно визначено громадянство, право на додаткові бали та сільський коефіцієнт.

Цього року вступники на бакалавра чи наскрізного магістра можуть подати на бюджет 7 заяв на 4 спеціальності. На контракт можна подати будь-яку кількість заяв.

Джерело фінансування вступник обирає, коли подає кожну заяву. Є 2 опції:

  • На бюджет, і якщо не отримаєте рекомендацію також на контракт;
  • Виключно на контракт.

У кожній заяві, яку вступник подає на бюджет, він також обов’язково обирає її пріоритетність – від 1 до 7, де 1 – це найвища пріоритетність, а 7 – найнижча. Таким чином він позначає, на які конкурсні пропозиції у яких вишах хоче вступити найбільше – їм треба присвоїти найвищі пріоритетності, а які є менш бажаними – для них вказуються нижчі пріоритетності.

«Пріоритетність потрібна для того, щоб алгоритм адресного розміщення держзамовлення «розумів», у якій послідовності треба розглядати заяви вступника. Розглядаються абсолютно всі заяви. І на порядок цього розгляду впливає лише обрана пріоритетність – більше нічого.

Відслідкувати увесь процес проходження своєї заяви вступник може через її статус, який змінюватиметься в електронному кабінеті.

Статуси можуть бути такими:

  • Зареєстровано в Єдиній базі – підтвердження факту, що електронна заява подана до обраного вишу;
  • Потребує уточнення вступником – заяву прийнято до розгляду вишем, але дані потребують уточнення (які саме – зазначає ЗВО);
  • Скасовано вступником – заяву скасовано до присвоєння статусів «Зареєстровано у закладі освіти» і «Потребує уточнення вступником» (у такому випадку можливо скасувати заяву на бюджет без втрати пріоритету і подати замість неї нову);
  • Зареєстровано у закладі освіти – заяву прийнято до розгляду;
  • Допущено до конкурсу – заяву допущено до участі у конкурсі;
  • Допущено до конкурсу (навчання за кошти фізичних і юридичних осіб);
  • Відмовлено закладом освіти – заяву не допущено до участі у конкурсі на підставі рішення приймальної комісії;
  • Скасовано закладом освіти – заяву скасовано закладом освіти за рішенням приймальної комісії (у разі виявлення технічних помилок, зроблених під час внесення даних до Єдиної бази);
  • Рекомендовано до зарахування – вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на бюджетне місце;
  • Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних і юридичних осіб);
  • Включено до наказу – вступника зараховано на навчання до закладу вищої освіти;
  • Включено до наказу (навчання за кошти фізичних і юридичних осіб).

 

Приймальна комісія УДПУ імені Павла Тичини чекає на абітурієнтів щодня, без вихідних, за адресою : м.Умань, вул.Садова, 28, новий корпус університету. Тел: (04744) 4-05-20, 096 033 96 33, 063 149 79 88; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Графік роботи приймальної комісії:

  • Понеділок – п’ятниця з 8.00 до 17.00
  • Субота - з 8.00 до 16.00
  • Неділя - з 8.00 до 12.00

 

Прес-центр УДПУ