Освітня програма затверджена вченою радою Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (протокол № 18 від 30.04.2024 р.), введена в дію 01.09.2024 р. наказом ректора № 709 о/д від 03.05.2024 р.

Мета освітньої програми. Підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців, які володіють інноваційним способом мислення та відповідними компетентностями необхідними для ефективного управління маркетингом; здатні вирішувати складні задачі і проблеми в процесі професійної діяльності або навчання у сфері маркетингу.

Працевлаштування. Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правової форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як директор з маркетингу; керівник служби маркетингу; комерційний директор; керівник підрозділів збуту, постачання та логістики; керівник підрозділу з маркетингових досліджень; маркетолог-аналітик; керівник проєктів та програм у сфері матеріального (нематеріального) виробництва; професіонал у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва та інноваційної діяльності.

Відповідно до Національного класифікатора професій ДК 003:2010 (зі змінами) професіонали, які здобули освіту за освітньо-професійною програмою Маркетинг, можуть обіймати такі первинні посади: 1233 Керівники підрозділів маркетингу (директора з маркетингу, начальник відділу збуту (маркетингу); 1234 Керівники підрозділів з реклами та зв’язків з громадськістю; 1475 Менеджер (управитель) з маркетингу; 1476.1 Менеджер (управитель) з реклами; 1475.4 Менеджер (управитель) із зв’язків з громадськістю; 2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності.

Подальше навчання. Можливість навчання за програмою третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за цією галуззю знань або суміжною. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.

Академічна мобільність. Освітня програма надає можливість академічної мобільності в партнерських університетах.

Наявність акредитації. Термін дії сертифіката № 6465 до 1 липня 2029 р.