Освітня програма затверджена Вченою радою Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Мета освітньої програми. Підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних маркетингових аналітиків здатних здійснювати аналітичні дослідження і прогнозувати розвиток економічної ринкової, соціально-політичної та інших сфер суспільства, а також легко адаптуватися до нових видів та форм зайнятості в економіці в умовах швидких темпів розвитку світової спільноти та глобалізації світу
Працевлаштування. Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правової працевлаштування форми (комерційні, некомерційні,
державні, муніципальні), у яких випускники працюють як директор з маркетингу; керівник служби маркетингу; комерційний директор; керівник підрозділів збуту, постачання та логістики; керівник підрозділу з маркетингових досліджень; маркетолог-аналітик; керівник проектів та програм у сфері матеріального (нематеріального) виробництва; професіонал у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності; викладач економічних дисциплін.
Подальше навчання. Мають право продовжити навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.
Академічна мобільність. Освітня програма надає можливість академічної мобільності в партнерських університетах Республіки Польща, Португалія.
Наявність акредитації. Сертифікат про акредитацію Серія УД № 24002075. Термін дії сертифіката до 01 липня 2023 р. відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 20 лютого 2018 р. протокол № 128 (наказ МОН України від 27.02.201 р. № 204)