Рік впровадження ОП - 2018 р.

Мета освітньої програми: Формування у здобувачів здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі з організації освітнього процесу, зумовлені закономірностями й особливостями сучасної теорії та методики навчання, які характеризуються комплексністю та невизначеністю умов (за спеціальністю 014.15 Середня освіта (Природничі науки), які характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

Придатність до працевлаштування

Сфера працевлаштування – загальноосвітні навчальні заклади ІІ ступеня (базова школа).

Професійна назва робіт: 33 фахівець в галузі освіти.

Первинна посада: 2320 вчитель середнього навчального закладу.

Продовження освіти . Продовження навчання на другому рівні вищої освіти. Набуття кваліфікації за іншими предметними спеціалізаціями в системі післядипломної освіти.

Допуск до професії – наявність академічної і професійної кваліфікації, підтверджена документом про вищу освіту.

Програма ґрунтується на освітній технології та методиці  формування ключових і предметних компетентностей, моніторингу педагогічної діяльності та аналізу педагогічного досвіду, проведення освітніх вимірювань, ефективних способів взаємодії всіх учасників освітнього процесу.

Освітня програма містить перелік загальних і предметних компетентностей та нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання. Вона передбачає проведення навчальної та двох педагогічних практик.

Акцент програми робиться на природничо-наукових та педагогічних дисциплінах, які забезпечують фундаментальну підготовку вчителя природничих наук, фізики, хімії та біології. Програми спрямована на фахову підготовку, яка передбачає формування загальних та професійних компетентностей фахівця з природничих дисциплін, здатного ефективно вирішувати педагогічні ситуації, опираючись на теоретичні знання та практичні вміння, які формуються під час аудиторного навчання та практичної підготовки до освітньої діяльності.