Канцелярія здійснює документальне забезпечення діяльності ректорату та структурних підрозділів університету, відповідає за діловодство і зберігання архівних документів, контроль за проходженням документів і їх виконанням, надає методичну і практичну допомогу з питань діловодства структурним підрозділам університету.

Основні завдання відділу:

  • розробляє інструкцію з діловодства університету та номенклатуру справ університету;
  • здійснює реєстрацію та веде облік документів вхідної та вихідної кореспонденції;
  • організовує документообіг, формування справ, їх зберігання та підготовку до передачі в архів університету;
  • забезпечує впровадження та контролює дотримання структурними підрозділами університету вимог інструкції, регламентів та національних стандартів;
  • у межах компетенції вживає заходів до зменшення обсягу службового листування в університеті;
  • у межах компетенції здійснює контроль за своєчасним розглядом та проходженням документів в університеті;
  • забезпечує дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу;
  • проводить аналіз інформації про документообіг, необхідної для прийняття управлінських рішень;
  • організовує збереження документаційного фонду університету та користування ним в поточному діловодстві.