18–19 жовтня колективи фізико-математичного і природничо-географічного факультетів Інституту природничо-математичної та технологічної освіти УДПУ імені Павла Тичини приймали учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін для сучасної загальноосвітньої школи». Конференція – логічне продовження низки заходів з апробації результатів наукових досліджень, отриманих науковцями університету під час виконання держбюджетної теми «Функціонально-галузевий підхід до підготовки майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство» для загальноосвітніх навчально-виховних закладів».



У роботі конференції брали участь 120 осіб. З них дійсних членів НАПН України – 2, членів-кореспондентів НАПН України – 2; докторів наук, професорів – 19; кандидатів наук – 71; аспірантів, пошукувачів, викладачів ВНЗ – 26, а також учителі фізики, хімії, біології, географії, математики Уманщини.

Географія учасників конференції: Черкаська, Кіровоградська, Вінницька, Київська, Одеська, Херсонська, Миколаївська, Чернігівська, Чернівецька, Ужгородська, Хмельницька, Миколаївська, Чернівецька, Волинська, Хмельницька області, м. Київ, м. Севастополь та закордонна гостя із м. Брянськ (Росія).

Серед учасників конференції:

Бондаренко Сергій Іванович – кандидат фізико-математичних наук, доцент, начальник відділу педагогічної та післядипломної освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;

Шут Микола Іванович – доктор фізико-математичних наук, професор, дійсний член НАПН України, завідувач кафедри загальної фізики Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова; Грищенко Геннадій Опанасович – кандидат фізико-математичних наук, професор, завідувач кафедри експериментальної і теоретичної фізики та астрономії, голова підкомісії з фізики і астрономії НМК з педагогічної освіти МОНмолодьспорту України.

Завершилась робота конференції обговоренням її рекомендацій фотографуванням на згадку й екскурсією до парку «Софіївка».

Від’їжджаючи, учасники конференції дуже тепло відгукнулись про високий рівень організації конференції, її суттєвий внесок у розробку нової стратегії розвитку педагогічної освіти.