Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Наші пріоритети: якість, доступність, професіоналізм

Календар подій

Німецькі стипендії DAAD
Початок: 14 трав. 2021, 8:00
Закінчення: 
Контакти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Doctoral Scholarships for International Students in Germany

Міжнародний офіс за фінансування німецької служби “STIBET”, що відповідає за реалізацію академічних обмінів DAAD, призначає 3-4-місячні стипендії іноземним студентам та кандидатам в доктори, які бажають закінчити навчання/докторську ступінь впродовж наступних двох років.

Кінцевий термін подання заявки: 10 червня 2021 року.

Вимоги:

  • іноземні студенти та кандидати в доктори, які збираються успішно закінчити навчання протягом наступних двох років;
  • дозвіл на проживання для навчальних цілей або для здобуття ступеня доктора наук (відповідно до розділу 16 Закону про проживання в Німеччині - AufenthG);
  • щомісячний дохід протягом стипендіального періоду -  до 450 євро;
  • хороша успішність; перевагою є волонтерська робота в університеті або за його межами.

Для отримання стипендії кандидати повинні подати заявку на участь.

Фінансування:

Стипендії - до 400 євро на місяць, призначаються на 3-4 місяці.

Якщо стипендіат матиме один або кілька підробітків, з доходом  450 євро без сплати ПДВ на місяць, його стипендія за відповідний місяць буде зменшена на відповідну різницю, згідно з вимогами DAAD.

Критерії відбору:

  • навчальні здобутки: довідка з оцінками / середнім балом (для студентів) або короткий рекомендаційний лист від наукового керівника (для кандидатів в доктори);
  • фінансова потреба;
  • очікуване завершення навчання - 2 роки (короткий рекомендаційний лист);
  • мотиваційний лист;
  • рекомендаційний лист;
  • бажання працювати на волонтерських засадах.

Заявка та необхідні документи:

Подача заявки складається з трьох етапів. Зверніть увагу, що всі необхідні кроки повинні бути виконані до кінцевого терміну подання заявки.

Крок 1: Інтернет-заявка.

Заповніть форму онлайн-заявки 

Крок 2: Завантажте документи в хмарне сховище університету.

Перш ніж завантажувати документи в хмарне сховище університету, об’єднайте документи в один PDF файл. Назва файлу має бути наступною: STIBET_lastname_firstname.pdf

Необхідні документи:

  • заповнена заявка (pdf);
  • мотиваційний лист;
  • біографія (CV);
  • виписка оцінок (для студентів) або лист про прийняття від докторської комісії (для кандидатів в доктори);
  • свідоцтво про зарахування;
  • копія свідоцтва на проживання;
  • копія реєстрації дипломної роботи в екзаменаційному бюро (для студентів, за наявності) або лист прийняття від докторської комісії (для кандидатів в доктори);
  • за наявності: доказ волонтерської роботи (коротке підтвердження обсягу та тривалості);
  • за умови шлюбу: інформація про загальний дохід родини з доказами, якщо такі є.

Завантажте всі документи в хмарне сховище університету.

Крок 3:  Рекомендаційний лист від керівника

Для того, щоб заповнити заявку, потрібен рекомендаційний лист від керівника наукової роботи, доктора наук або від викладача навчальної програми. 

Рекомендаційний лист надіслати електронною поштою на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , з відповідями  на такі запитання:

  • Як би Ви оцінили результати дослідження заявника на сьогоднішній день?
  • Коли заявник збирається закінчити навчання / докторську ступінь і яких результатів Ви очікуєте від заявника?
  • Як би Ви описали особисті/професійні якості заявника?
x