Шановні вступники! Із метою надання консультацій щодо вступу із 2 липня 2018 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини розпочне роботу інформаційно-консультаційний центр. Працівники центру допоможуть Вам створити електронну заяву та сформувати «карту вступу», нададуть вичерпну інформацію щодо вступної кампанії.

Нагадуємо, що відповідно до Умов прийому абітурієнти, які вступають до закладу вищої освіти на основі атестата про повну загальну середню освіту для здобуття ступеня «Бакалавр» (на денній та заочній формах навчання), подають до приймальної комісії заяви на вступ лише в електронній формі.

Сформувати електронний кабінет вступники матимуть можливість із 2 липня. Для цього необхідно мати: електронну пошту на українському сервері (gmail.com, ukr.net, meta.ua), паспорт, сертифікат ЗНО, фото 3х4 (не менше 380 і не більше 640 пікселів), а також атестат із додатком до нього.

В разі, якщо у вас виникли труднощі при реєстрації електронного кабінету чи немає доступу до мережі інтернет, інформаційно-консультаційний центр Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини стане для Вас надійним помічником.

Адреса центру: вул.Садова, 28 (новий корпус університету), І поверх, кімната 108. Довідки за телефонами: 096-03-39-633; 063-14-97-988.

Пресцентр УДПУ