Відповідь на це запитання шукали в УДПУ на факультеті іноземної філології, де відбулася Міжнародна науково-практична конференція на тему: «НАУКА І ОСВІТА У ГЛОБАЛІЗОВАНОМУ СВІТІ: ТРАДИЦІЇ, СЬОГОДЕННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ». Її організатори прагнули підвести підсумки діяльності й заявити про подальші плани.

Міжнародна конференція стала черговою подією в низці щорічних наукових заходів, проведених факультетом іноземної філології УДПУ у тісній співпраці з Лабораторією порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України. Цього разу підтримку конференції надали Британська рада в Україні. Почесними гостями цьогорічної конференції були проректор із вищої професійної освіти, завідувач кафедрою загального менеджменту державного бюджетного освітнього закладу вищої професійної освіти Московської області «Академія соціального управління» Олена Гребеннікова, доктор педагогічних наук, професор кафедри економічної та управлінської підготовки Тольятинського державного університету Олександр Коростельов, доктор, директор Інституту гуманітарних і суспільних наук Вищої школи професійної освіти в Плоцьку Малгожата Ягодзінська.


За їх участі відбулися збори представників локальних осередків Всеукраїнської асоціації порівняльної педагогіки і міжнародної освіти. Це стало можливим завдяки участі у науковому форумі представників з понад 40 вищих навчальних закладів і наукових установ України. Саме широка зацікавленість до вищезгаданих проблем науковців з усіх регіонів України, а також Росії, США, Польщі, Узбекистану, Франції дає надію, що цей досвід матиме продовження.




Гостей Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини сердечно привітала ректор Наталія Побірченко, яка представила традиції й сучасне життя вузу. З інформацією про факультет іноземної філології виступила декан факультету іноземної філології, кандидат педагогічних наук, доцент Надія Бріт. Вони як господарі зичили учасникам конференції плідної праці, цікавих наукових дискусій, цінного спілкування.

Робота конференції була побудована за кількома напрямками, зокрема: іноземні мови у сучасному світі; стратегічні напрями розвитку іншомовної освіти в середній та вищій школі; вища освіта зарубіжжя крізь призму порівняльно-педагогічних досліджень; академічна мобільність як ознака і перевага глобального світу; зарубіжний досвід підготовки фахівців; середня освіта зарубіжжя крізь призму порівняльно-педагогічних досліджень; історико-педагогічні дослідження: міжнародний контекст; університетські лінгвістичні студії: традиції, сьогодення, перспективи.


Організатори сподіваються, що ця конференція стане поштовхом до інтеграції різних галузей наукового знання. Вона вже привернула увагу не лише педагогів, але й істориків, філологів, економістів. Наукові дискусії, продовжені на сторінках науково-педагогічного журналу «Порівняльно-педагогічні студії», будуть надруковані разом із рекомендаціями конференції, розробленими у процесі обговорень і круглих столів.

Пресцентр УДПУ