Технолого-педагогічний факультет Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини 26–28 квітня 2010 року проводив II етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої школи. Трудове навчання».

Для участі в олімпіаді з кожного навчального закладу запрошувалося 1-2 студенти – переможці І етапу зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої школи. Трудове навчання» (обслуговуюча праця) та зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої школи. Трудове навчання» (технічна праця).

В олімпіаді брали участь 73 учасники – представники 22 навчальних закладів, чотири з яких – І - ІІ рівнів акредитації.

До складу журі ввійшли: Кулик Є.В. – голова журі, д.п.н., професор, Полтавський національний педагогічний університету імені В.Г. Короленка; Коберник О.М. – заступник голови журі, д.п.н., професор, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Цина А.Ю. - к.п.н., доцент, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка; Туранов Ю.О. - к.п.н., доцент, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В.Гнатюка; Сиротенко Т.А. - к.п.н., доцент, Слов’янський державний педагогічний університет; Коломієць Ю.В. - к.п.н., доцент, Переяслав-Хмельницький педагогічний університет імені Григорія Сковороди; Андрощук І.П. - к.п.н., доцент, Хмельницький національний університет імені Григорія Сковороди; Савченко Л.О. - к.п.н., доцент, Криворізький державний педагогічний університет та викладачі технолого-педагогічного факультету УДПУ: Кравченко Т.В. – к.п.н., доцент; Терещук А.І. – к.п.н., доцент; Хоменко Л.М. - к.п.н., доцент; Дубова Н.В. - к.п.н., доцент; Гервас О.Г. - к.п.н., доцент.

Учасникам олімпіади пропонувалися завдання, які складені з урахуванням досягнень у галузі теорії та методики трудового навчання на сучасному етапі, їх розв'язання вимагало не тільки знання програмового навчального матеріалу, а й опори на загальну психолого-педагогічну культуру майбутніх вчителів трудового навчання.

Олімпіада включала такі етапи

  • презентація;
  • тести з професійно-орієнтованої підготовки;
  • розробка плану уроку;
  • захист фрагменту уроку;
  • розробка творчого проекту;
  • практична робота у навчальних майстернях по виготовленню проекту.

 

 

Новацією в організації студентської олімпіади є запрошення студентів та викладачів навчальних закладів І - ІІ рівня акредитації (педагогічні коледжі, педагогічні училища); також проведено нараду підкомісії з технологічної освіти науково-методичної комісії Міністерства освіти і науки України.

 

 

Згідно з Положенням про Олімпіаду оргкомітет визначив наступну кількість місць: для студентів-переможців серед ВНЗ ІІІ – ІV рівнів акредитації (окремо для спеціальностей «Трудове навчання. Технічна праця» та «Трудове навчання. Обслуговуюча праця»):

І місце - два (технічна праця, обслуговуюча праця),

ІІ місце - два (технічна праця, обслуговуюча праця),

ІІІ місце – п’ять(3 технічна праця, 2 обслуговуюча праця).

Серед учасників навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації :

І місце - одне (обслуговуюча праця),

ІІ місце - одне (обслуговуюча праця),

ІІІ місце – два(технічна праця, обслуговуюча праця).

Серед ВНЗ ІІІ – ІV рівнів акредитації дипломом І ступеня нагороджено Загороднього Романа Івановича (Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка), Левченко Ольгу Миколаївну (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.)

дипломами ІІ ступеняКошулько Анастасію Леонідівну (Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка) та Петрука Андрія Миколайович (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.)

дипломом ІІІ ступеняПаламарчука Миколу Миколайовича (Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова), Сидорця Олексія Івановича (Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди), Лайтера Олександра Володимировича (Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка), Попельніцьку Наталію Іванівну (Хмельницький національний університет імені Григорія Сковороди), Кондратенко Вікторію Миколаївну (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського).

Серед ВНЗ І-ІІ рівня акредитації дипломом І ступеня нагороджено Демченко Галину Миколаївну (Корсунь-Шевченківське педагогічне училище ім. Т.Г.Шевченка.)

дипломом ІІ ступеняГузюк Наталію Миколаївну (Бродівський педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича.)

дипломом ІІІ ступеняВолинець Інну Миколаївну (Володимир-Волинський педагогічний коледж ім. А.Ю.Кримського), Селівончика Максима Валерійовича (Володимир-Волинський педагогічний коледж ім. А.Ю.Кримського).

Журі також відмітило грамотами ряд учасників за оригінальність і нестандартні розв’язання конкурсних завдань.

 



Відрадно, що переважна більшість учасників ІІ туру Всеукраїнської олімпіади зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої школи. Трудове навчання» показали належний рівень науково-теоретичної та практичної підготовки, виявили творчі здібності, педагогічну техніку та майстерність. Студенти розуміються в основних напрямах технологічної освіти, її меті та завданнях, вони продемонстрували належну методичну підготовку, що засвідчують результати тестування та проведені ними фрагменти уроків. Для технолого-педагогічного факультету УДПУ проведення Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання вже стало традиційним професійним святом, якого з нетерпінням чекають як викладачі так і студенти, оскільки це не лише кропітка праця колективу у підготовці до її проведення, а і маса нових зустрічей, вражень, можливостей спілкування і обміну досвідом.Три дні олімпіади минули дуже швидко, у вирії подій, напруженій роботі, палких дискусіях, однак чудові враження і задоволення від цікавої роботи залишаться ще надовго. Тож колектив факультету і наступного року з нетерпінням чекатиме на гостей з різних міст України.

 

Результати учасників олімпіади (повна інформація)