Під головуванням ректора, доктора педагогічних наук, професора Олександра Безлюдного 6 грудня відбулося чергове засідання Вченої ради Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

На початку зібрання Олександр Іванович виконав приємну місію та вручив атестат професора доктору педагогічних наук Олегу Малишевському та атестат доцента кандидату педагогічних наук Тетяні Бербец. Вітаємо колег!

На засіданні розглянули низку важливих питань згідно порядку денного.

Про реалізацію Стратегії розвитку Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини на 2021-2025 роки доповідав проректор з міжнародних зв’язків та стратегічного розвитку Володимир Миколайко.

Володимир Валерійрович зазначив, що перебуваючи у надскладних умовах воєнного стану, університет не лише переорієнтовує свою освітню діяльність, а й продовжує виконувати поставлені стратегією розвитку завдання, забезпечуючи підтримку усіх учасників освітнього процесу. Кожен із пунктів завдань, які визначені в Стратегії розвитку УДПУ знаходить своє відображення у результатах роботи колективу. Багато зроблено, але є ще над чим і працювати. Комплекс відповідних завдань представлено у проекті рішення.

Про професійну підготовку студентів педагогічних спеціальностей у контексті концепції «Нова українська школа» доповідала голова комісії Оксана Бялик.

Оксана Василівна ознайомила членів вченої ради з результатами роботи комісії. В ході вивчення даного питання встановлено, що усі факультети та інститут університету активно долучаються до реалізації основних засад Нової української школи та мають значні напрацювання.

Щорічно відбувається перегляд та удосконалення освітніх програм ОС Молодший бакалавр, ОС Бакалавр та ОС Магістр оновлення робочих програм навчальних дисциплін на основі наукових досягнень і сучасних освітніх практик. Зокрема, велика увага приділяється відповідності дев’яти компонентам формули НУШ та Професійному стандарту за професією «Вчитель закладу загальної середньої освіти», який базується на реалізації ідей НУШ. Така відповідність чітко простежується і в ОП.

Щодо програми практик студентів, то вона є наскрізною, визначає мету і завдання навчальної і виробничої педагогічних практик, узгоджену із основними завданнями Концепції НУШ. Деталізовано ряд компетентностей, що співзвучні з ключовими ідеями НУШ, зокрема: особистісно-орієнтована модель освіти, компетентнісний підхід до організації навчання, орієнтація на учня, автономія, створення сучасного освітнього середовища тощо. Доповідачка також акцентувала увагу на особливостях професійної підготовки студентів педагогічних спеціальностей у контексті нової української школи на кожному із факультетів, які варто було б іншим взяти до уваги.

З питань, що обговорювалися, прийнято відповідні рішення.

Затверджено перелік рекомендованих до друку праць викладачів університету, з якими присутніх ознайомила учений секретар університету Світлана Шуляк.

Пресцентр УДПУ