На факультеті фізики, математики та інформатики УДПУ імені Павла Тичини відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «Проблеми підготовки вчителів природничих наук на засадах інтеграції». Семінар проходив в режимі відеоконференції за допомогою платформи Google Meet.

Співорганізаторами даного семінару є Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України та Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, зокрема кафедра природничих наук та методик їхнього навчання природничо-географічного факультету. Участь у відеоконференції взяли представники п’яти закладів вищої освіти (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна), Інститут педагогіки НАПН України, три інститути післядипломної педагогічної освіти (Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти), два коледжі (Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т.Г. Шевченка», Уманський медичний коледж) та п’ять закладів загальної середньої освіти (Городецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області, Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 ім. М. П. Бажана, Навчально-виховний комплекс «Міцва-613» м. Біла Церква, Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с. Городок Заліщицького району Тернопільської області, Черкаський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей спортивного профілю». Кількість учасників становила понад 60 осіб.

Даний семінар проходив у формі круглого столу під час якого було висвітлено два аспекти питань: проблеми формування освітнього середовища майбутніх учителів природничих наук та досвід експериментального впровадження інтегрованого курсу природничі науки в закладах загальної середньої освіти. Саме така форма проведення заходу надала можливість всім учасникам: поділитися досвідом підготовки компетентного вчителя, який має здатність і готовність до реалізації нових цілей шкільної природничої освіти; подискутувати щодо труднощів, що виникають в процесі даної підготовки та шляхів їх вирішення, зосередитися на теоретичних і практичних основах шкільної природничої освіти на засадах повної (освітньо галузевої) або часткової інтеграції тощо. 

Детальніше читайте на сайті.

Проблеми, які були заявлені на семінарі, згуртували навколо обговорення науковців, методистів та вчителів, оскільки зумовлені змінами в системі й структурі загальної середньої освіти та необхідністю інтеграції національної освіти в європейський освітній простір. За результатами роботи семінару всі учасники отримали електронний збірник матеріалів та електронний сертифікат.

Прес-центр УДПУ