На базі історичного факультету Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбувся семінар-тренінг для викладачів закладів професійної (професійно-технічної освіти) «Методика підготовки учнів до ДПА з історії України у формі ЗНО». Учасниками заходу стали викладачі історії державних навчальних закадів: Монастирищенський професійний ліцей, Уманський професійний ліцей, Лисянський професійний аграрний ліцей, Уманський професійний аграрний ліцей, Буцький політехнічний професійний ліцей, Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей, та викладач Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Черкаській області. Викладач кафедри історії України Ігор Опацький ознайомив учасників заходу з особливостями складання ДПА з історії України у формі ЗНО. Було проаналізовано вимоги програми ЗНО до рівня загальноосвітньої підготовки учасників ЗНО з історії України та найтиповіші помилки учасників ЗНО під час роботи з тестовим зошитом. Доцент кафедри всесвітньої історії та методик навчання Зоя Возна провела тренінг для учасників заходу та ознайомила з сучасними методиками викладання історії. Викладачам було презентовано потенціал використання інтерактивного онлайн-підручника «Друга світова війна», підготовленого авторами Всеукраїнської асоціації учителів історії та суспільствознавства «Нова доба». Проаналізовано алгоритм роботи запропонованого навчального ресурсу, що ґрунтується на багатоперспективному та контроверсійному підходах. Викладачі мали змогу самостійно змоделювати виконання навчального проекту. Для емоційного наближення до фактів та історичних подій 20-х років XX століття, вони декодували інформацію подану в репринтних виданнях газети «Більшовик» за 1924 рік. Крім того, викладачам було запропоновано до аналізу можливості радіобіографічної вікторини «Френкі-шоу», як модель нехрестоматійного використання сучасних аудіозасобів. На певний час вони стали слухачами театру, у якому головний герой Нестор Махно представляв своє життя у власних відчуттях та емоціях. «Закрий очі і дивись», – основний лейтмотив завдання, метою якого є упізнати історичну особу.Семінар пройшов у конструктивній взаємодії.

Прес-центр УДПУ