Шановні вступники! Наразі триває реєстрація електронних кабінетів, через які ви зможете подавати заяви про вступ до закладів вищої освіти України. Відповідна опція стане доступною 12 липня.

В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини допомагають абітурієнтам здійснити електронну реєстрацію, відсканувати та завантажити необхідні документи та сформувати «карту вступу». Фахівці інформаційно-консультаційного центру також надають детальні консультації щодо особливостей вступної кампанії 2018 року та проводять профорієнтаційну діагностику, інформують про освітні програми і спеціальності, за якими можна здобути вищу освіту в університеті.

Зазначимо, що реєстрація електронних кабінетів відкрита до 18-ї години 25 липня. Вступники можуть реєструватися самостійно у будь-який зручний для них час на сторінці https://ez.osvitavsim.org.ua/. Якщо ж з якихось причин абітурієнт не може створити електронний кабінет, в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини готові допомогти в цьому. Інформаційно-консультаційний центр знаходиться в новому корпусі університету за адресою: вул.Садова, 28, І поверх, кімната 108.

Нагадаємо: для того, щоб створити електронний кабінет, абітурієнту слід мати електронну пошту, паспорт, сертифікат із результатами ЗНО, атестат, додаток до атестата та фото (3×4).

Прес-центр УДПУ