Сайт УДПУ імені Павла Тичини переміг у міському інтернет-конкурсі «Бренд року-2017».

Конкурс був організований депутатом Уманської міської ради Ярославом Кулінєєвим, який створив сервіс, де люди могли оцінити інфраструктуру міста (підприємства, магазини, готелі, ресторани, провайдерів, спорт, стоматологію, служби таксі, поліграфію, нічні клуби, караоке тощо). Голосування тривало до 30 квітня. Всі охочі могли голосувати щоденно за допомогою авторизації з однієї із соціальних мереж.

УДПУ імені Павла Тичини у номінації «Сайти» набрав найбільшу кількість голосів (6320) інтернет-опитування і отримав диплом конкурсу.

Дякуємо всіх, хто віддав свій голос за сайт університету!

Пресцентр УДПУ