Шановні вступники!

Наказом Міністерства освіти і науки України  визначено терміни проведення спеціально організованої сесії єдиного вступного іспиту.

11 вересня 2021 року відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ, що проводиться за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб для вступників, які:

  • зареєструвалися для участі в єдиному вступному іспиті, але бажають повторно скласти ЄВІ;
  • не зареєструвалися для участі в основній сесії ЄВІ.

Цьогоріч вартість участі в тестуванні складає 540 грн, до початку реєстрації учасникам варто ознайомитися із нормативним документом, що регламентує особливості надання платної послуги із проведення спеціально організованої сесії ЄВІ.

Пункти тестування для проведення спеціально організованої сесії ЄВІ створюватимуться в усіх обласних центрах (окрім м. Донецьк і м. Луганськ), а також у м. Сєвєродонецьк і м. Слов’янськ.

Реєстрація вступників триватиме з 27 липня до 5 серпня. ЇЇ здійснюватиме приймальна комісія одного з закладів вищої освіти, у якому вступник бажає брати участь у конкурсному відборі.

Вступники (ОС «Бакалавр») для вступу на ОС «Магістр» зможуть надіслати скан-копії (фотокопії) документів для реєстрації на ЄВІ на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Перелік документів, необхідних для реєстрації:

заява-анкета;

документ, що посвідчує особу;

облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків);

2 фотокартки розміром 3*4.

документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання у минулих роках);

медичний висновок за формою 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов для проходження ЄВІ);

довідка, видана за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання у поточному році у вищих військових навчальних закладах (закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання).

У темі листа вступник обов’язково зазначає прізвище, ім’я, по батькові.

В тексті листа вступник обов’язково зазначає прізвище, ім’я, по батькові (повністю) та номер облікової картки платника податків (за наявності).

Приймальна комісія УДПУ імені Павла Тичини перевіряє наявність документів необхідних для реєстрації вступника.

Якщо після перевірки документів буде встановлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, тоді на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник Приймальної комісії надсилає повідомлення про відмову в реєстрації, з вказанням причини відмови.

Здійснивши всі необхідні перевірки документів та реєстрацію вступника, представник Приймальної комісії надсилає скановану копію реєстраційної картки. Вступнику необхідно перевірити правильність даних, засвідчити їх підписом та надіслати Приймальній комісії. Після цього, вступник отримає копію екзаменаційного листка на електронну адресу, вказану в заяві-анкеті.

Оформлений екзаменаційний листок зберігається в Приймальній комісії та видається вступнику особисто, а також може бути надісланий вступнику засобами поштового зв’язку, у разі якщо про таку необхідність зазначено в заяві-анкеті.

Телефони для консультації:

096-033-96-33 – Світлана Володимирівна

063-149-79-88 – Іванна Василівна

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Прес-центр УДПУ