Освітня програма затверджена Вченою радою Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (наказ №5970 о/д від 12.05.2021 р.)

Освітньо-професійну програму Дошкільна освіта запроваджено з 01.09.2021 року

Мета. Підготовка фахівців до розвитку, навчання і виховання дітей раннього і дошкільного віку в закладах системи освіти і сім’ї, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов із застосовуванням теорії і методики дошкільної освіти. Формування здатності самовдосконалюватися впродовж життя, бути конкурентоспроможним на національному та міжнародному ринку праці, дотримуватись національних, культурних та загальнолюдських цінностей. Гранична мета ОП узгоджується із місією університету та базується на класичній тріаді: навчання – дослідження – громадське служіння.

Працевлаштування: Відповідно наказу Мінекономіки від 16.01.2024 № 1410 «Про затвердження Зміни № 13 до національного класифікатора ДК 003:2010» «Класифікатор професій», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 № 327, бакалавр дошкільної освіти, підготовлений за освітньо-професійною програмою «Дошкільна освіта», може обіймати такі посади (за чинною редакцією Національного класифікатора професій):

     3320 – Фахівець з дошкільної освіти

     3320 –Вихователь закладу дошкільної освіти

Подальше навчання. Можливість навчатися за програмою другого (магістерського) рівня вищої освіти та/або набувати додаткові кваліфікації в системі післядипломної освіти.

Особливості програми. Освітньо-професійна програма спрямована на забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти, які характеризуються критичним мисленням, м’якими навичками та творчим потенціалом та є конкурентоспроможними на національному та міжнародному ринку праці. Освітня програма реалізується в динамічному професійно-орієнтованому, інформаційно насиченому освітньому просторі з акцентом на формування практично-професійних компетентностей здобувачів на базі закладів освіти (заклади дошкільної освіти, Центри розвитку дитини, Центр обдарованої дитини «Вундеркінд», Центр розвитку дитини «Дивосвіт»).

Академічна мобільність.  Право на академічну мобільність реалізується на підставі договорів про виконання програми академічної мобільності між Університетом та іноземним закладом освіти (науковою установою) або іншим українським закладом освіти (науковою установою), укладених у письмовій або електронній формах. Участь у програмах академічної мобільності можлива за умови їх відповідності освітній програмі, на яку зараховано здобувача вищої освіти університету.

Для учасників академічної мобільності, які здобувають освітній ступінь бакалавра формами академічної мобільності є:

- навчання за освітньо-професійними програмами кредитної або ступеневої академічної мобільності;

- мовне стажування;

- навчально-наукове стажування;

- наукове стажування;

 - практика;

- інші форми (участь у семінарах, конференціях, виступи та публікації в межах певної спеціальності/галузі знань тощо).

Основні цілі і завдання, організаційне забезпечення академічної мобільності здобувачів вищої освіти в університеті, порядок визнання та перезарахування результатів їхнього навчання, права та обов’язки осіб, які беруть участь у програмах академічної мобільності, порядок звітності та оформлення документів за результатами їхнього навчання регламентує «Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність учасниками освітнього процесу Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини».