Мета: створити освітнє середовище здобувачу другого (магістерського) рівня вищої освіти для здобуття особою поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь, навичок за спеціальністю 014.07 Середня освіта (Географія), загальних засад методології професійної діяльності, загальних і фахових компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності. 

Сфера працевлаштування: професійна діяльність галузі географічних досліджень та закладах освіти.

Професійні назви робіт

Посади за ДК 003:2010:

232 Викладачі середніх навчальних закладів

2320 Викладачі середніх навчальних закладів

235 Інші професіонали в галузі навчання

2351 Професіонали в галузі методів навчання

2359 Інші професіонали в галузі навчання

2320 Викладач професійно-технічного навчального закладу

2320 Вчитель загальноосвітнього навчального закладу

2320 Методист заочних шкіл і відділень

2331 Вчитель загальноосвітнього навчального закладу

2351.2 Викладач (методи навчання)

2351.2 Вихователь-методист

Особливості програми. Освітньо-професійна програма виконується в активному освітньому середовищі, вона передбачає проходження студентами навчальної практики з географії та виробничої (педагогічної) практики; виконання прикладних робіт з фізичної географії, соціально-економічної географії та психолого-педагогічних дисциплін.

Академічна мобільність. Академічна мобільність здобувачів вищої освіти передбачає їхню участь в освітньому процесі Університету та партнерських закладів освіти, проходження навчальної або виробничої практики, проведення наукових досліджень із можливістю перезарахування в установленому порядку опанованих навчальних дисциплін, практик тощо.