Інформація, яка підлягає обов’язковому оприлюдненню
Інформація, яка підлягає обов'язковому оприлюдненню на офіційних веб-сайтах закладів вищої освіти відповідно до вимог Закону України "Про вищу освіту" (Закон № 1556-VII) та Закону України "Про освіту" (Закон № 2145-VIIІ)
Ліцензії на провадження освітньої діяльності |
|
Структура та адміністрація |
|
Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти |
|
Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення |
https://udpu.edu.ua/cadre/dokumenty#oholoshennia-konkursiv-na-zamishchennia-vakantnykh-posad |
https://udpu.edu.ua/yakist-osvity/rezultaty-monitorynhu#navchalni-dosiahnennia |
|
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Акредитація освітніх програм
- Експертні висновки (архів)
- 2017-2018 н.р
- 2018-2019 н.р
- 014 Середня освіта (Інформатика)
- 014 Середня освіта (Фізична культура)
- 016 Спеціальна освіта
- 071 Облік і оподаткування ОС магістр
- 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
- 242 Туризм
- 6.010104 Професійна освіта (Дизайн)
- ВИСНОВКИ психологія зі спеціальності 053 Психологія
- Виновки акредитаційної експертизи освітньо-наукової програми Освітні, педагогічні науки (Педагогіка вищої школи)
- Висновки ОНП Початкова освіта
- Висновки Початкова освіта. Психологія спеціальність 013 Початкова освіта
- Висновки Туризм
- Висновки акредитаційної експертизи Дошкільна освіта. Початкова освіта спеціальності 012 Дошкільна освіта
- Висновки акредитаційної експертизи Дошкільна освіта. Психологія спеціальності 012 Дошкільна освіта
- Висновки акредитаційної експертизи ПО СО (Мова і ілтература (англійська))
- Висновки акредитаційної експертизи ПО. СО (Інформатика)
- Висновки освітньо-професійна програма Дошкільна освіта 012 Дошкільна освіта
- Висновки освітньо-професійна програма Дошкільна освіта. Спеціальна освіта (логопедія) 012 Дошкільна освіта
- Висновки освітньо-професійної програми Психологія спеціальності 053 Психологія (бакалавр)
- Висновок акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми Професійна освіта (Компютерні технології)
- Дошкільна освіта. Початкова освіта
- Дошкільна освіта. Психологія
- Початкова освіта. Психологія
- Початкова освіта. Середня освіта (Інформатика)
- Професійна освіта (Компютерні технології)
- Середня освіта (Історія.Географія))
- Середня освіта (Історія.Правознавство))
- Середня освіта (Хореографія)
- 2023-2024 н.р
- Бакалавр
- ОПП Початкова освіта
- Доктор філософії
- ОНП Менеджмент
- Магістр
- ОПП Маркетинг
- ОПП Музичне мистецтво
- ОПП Психологія
- ОПП Середня освіта (Інформатика)
- Молодший бакалавр
- Бакалавр
- 2022-2023 н.р
- Бакалавр
- ОПП Біологія
- ОПП Готельно-ресторанна справа
- ОПП Менеджемент
- ОПП Облік і оподаткування
- ОПП Середня освіта (Інформатика)
- ОПП Соціальне забезпечення
- Доктор філософії
- ОНП Історія та археологія
- ОНП Освітні, педагогічні науки
- ОНП Психологія
- ОНП Соціальна робота
- Молодший бакалавр
- ОПП Психологія
- Бакалавр
- 2021-2022 н.р
- Бакалавр
- Доктор філософії
- ОНП Психологія
- Магістр
- ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька))
- ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська, французька))
- ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська, іспанська))
- Молодший бакалавр
- ОПП Середня освіта (Трудове навчання та технології)
- 2020-2021 н.р
- Бакалавр
- ОПП Біологія
- ОПП Середня освіта (Природничі науки)
- ОПП Хореографія
- Магістр
- ООП Середня освіта (Природничі науки)
- ОПП Менеджемент. Бізнес-управління
- ОПП Менеджмент. Управління фінансово-економічною безпекою
- ОПП Середня освіта (Хімія)
- Молодший бакалавр
- ОПП Дошкільна освіта
- ОПП Економіка
- ОПП Маркетинг
- ОПП Менеджмент
- ОПП Право
- ОПП Психологія
- ОПП Публічне управління та адміністрування
- ОПП Соціальна робота
- ОПП Спеціальна освіта
- ОПП Туризм
- Бакалавр
- 2019-2020 н.р
- Бакалавр
- ОПП Початкова освіта. Дошкільна освіта
- ОПП Середня освіта (Хімія)
- Магістр
- ОПП Початкова освіта
- ОПП Середня освіта (Природничі науки)
- Бакалавр
Підготовка до акредитаційної експертизи
На допомогу гарантам освітніх програм
Законодавча база, нормативні документи та допоміжні матеріали з питань акредитації
Закон України «Про вищу освіту» |
|
Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності |
|
Затверджені стандарти вищої освіти |
|
Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти |
|
Форма відомостей про самооцінювання освітньої програми |
|
Порадник щодо заповнення відомостей самооцінювання освітньої програми (для ЗВО) |
|
Методичні рекомендації щодо застосування Критеріїв оцінювання якості освітньої програми (для експертів) |
|
Рекомендації стосовно акредитації освітніх програм третього рівня вищої освіти (для експертів) |
|
Путівник щодо роботи з інформаційною системою Національного агентства (інструкція по роботі з електронним кабінетом) |
|
Інструкція та особливості проведення акредитаційних зустрічей в дистанційному форматі для ЕГ та ЗВО |
|
Реєстр нормативної бази Університету |
Корисні посилання
Схема процесу акредитації |
|
Права та обов’язки учасників акредитаційного процесу |
|
Глосарій |
|
Приклад акредитаційної справи першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (самоаналіз, звіт експертної групи, висновок галузевої експертної ради) |
НМЦ акредитації та ліцензування |
Приклад акредитаційної справи другого (магістерського) рівня вищої освіти (самоаналіз, звіт експертної групи, висновок галузевої експертної ради) |
НМЦ акредитації та ліцензування |
Приклад акредитаційної справи третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня вищої освіти (самоаналіз, звіт експертної групи, висновок галузевої експертної ради) |
НМЦ акредитації та ліцензування |
Сайт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, сторінка у фейсбуці та основні хештеги для пошуку актуальної інформації |
Додаткові матеріали
Роль внутрішньої системи забезпечення якості освіти ЗВО в побудові сучасних ОП в IT-галузі |
https://www.youtube.com/watch?v=Xeytyt6UWJA&ab_channel=ITAcademy |
Сергій Квіт (голова Національного агентства), Олена Єременко, Наталія Стукало (заступниці голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти), Михайло Винницький (керівник Секретаріату Національного агентства). Онлайн-семінар для експертів та членів ГЕР (22.09.2020 р.) |
|
Навчальний курс «Експерт з акредитації освітніх програм: онлайн тренінг» |
|
Вебінари «Академічна доброчесність» |
|
Михайло Винницький (Керівник секретаріату Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти). Акредитація освітньо-наукових (PhD) програм – критерії оцінки (22.01.2020) |
Презентація: https://tinyurl.com/AkredytacijaPhD |
Юрій Рашкевич (Член Національного агентства кваліфікацій). Освітні програми: побудова, опис, визнання (26.02.2020) |
Запис: https://tinyurl.com/Rashkevych-OP-video Презентація: https://tinyurl.com/Rashkevych-OP |
Світлана Калашнікова (Директор Інституту вищої освіти НАПН України), Жанна Таланова (Експерт з аналітичних програм Національного Еразмус+ офісу в Україні). Принципи та технологія розроблення ОП: від стандарту до вимірювання якості (10.03.2020) |
Презентація: https://tinyurl.com/PryncypyUkladannyaOP |
Жанна Таланова (Експерт з аналітичних програм Національного Еразмус+ офісу в Україні). Принципи та технологія укладання освітніх програм: від стандарту до вимірюваної якості (березень 2020) |
Презентація: https://tinyurl.com/PryncypyTexnologUkladOP |
Михайло Винницький (Керівник секретаріату Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти). Акредитація: не все так складно (09.04.2020) |
|
Все про силабус: - Чим відрізняється «силабус» від РТП і НМК? - Як створити силабус: 3 корисні ресурси - Що таке силабус і для чого він |
https://tinyurl.com/SylabusRTPiNMK |
Онлайн-зустрічі: - Андрій Бутенко (Заступник голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти) (12.05.2020) - Лідія Фесенко (Член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, представник студентства) (28.04.2020) - Сергій Квіт (Голова Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти) (14.04.2020) - Артем Артюхов (Член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти) та Андрій Сідляренко (комерційний директор Unicheck Україна) «Як забезпечити академічну доброчесність у закладі вищої освіти» (01.12.2020) - Підсумки діяльності Національного агентства у 2020 р. та перспективи 2021 р. (29.12.2020) - Іван Назаров (Заступник голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти) «Академічна доброчесність: юридичний та етичний аспекти» (05.03.2021) -Андрій Бутенко (Заступник голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти) «Роль роботодавців та інших стейкголдерів у формуванні та реалізації якісної освітньої програми» (23.03.2021) -Олена Єременко (Заступник голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти) «Використання інноваційних інструментів викладання, досвід Київський Університет імені Бориса Грінченка» (06.04.2021) - Сергій Квіт (Голова Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти) та Іван Назаров (Заступник голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти) «Академічна доброчесність як обов’язкова складова внутрішньої системи забезпечення якості освітньої програми» (07.04.2021) |
https://tinyurl.com/AButenko12-05-20 https://tinyurl.com/LFesenko-28-04-20 https://tinyurl.com/SKvit14-04-20 https://tinyurl.com/academichnadobrochesnist https://tinyurl.com/pidsumku2020 https://tinyurl.com/rolrobotodavciv |
Вебінари Галузевих експертних рад щодо підсумків першого року роботи: - 07 «Управління та адміністрування» (27.10.2020) - 29 «Міжнародні відносини» (29.09.2020) - 05 «Соціальні та поведінкові науки» (08.12.2020) - 12 «Інформаційні технології» (09.03.2021) -01 «Педагогіка» (16.03.2021) |
https://www.facebook.com/nazyavo/videos/476253273294791 https://www.facebook.com/nazyavo/videos/360224072003792 https://tinyurl.com/GER05socnauky |
Процедура акредитації в діях
Процес акредитації | Етап в кабінеті гаранта | Основні дії гаранта |
---|---|---|
Заповнення відомостей самооцінування | 1.1. Відомості СО в роботі | • З відомостями самооцінювання гарант починає працювати задовго до дати відкриття кабінету. Три тижні дається на завантаження відомостей, заповнення таблиць та додаткових матеріалів справи |
Завантаження відомостей самооцінювання за графіком | 2.0. Підпис відомостей СО 2.1. Справа на розгляді керівника ЗВО 3.1. Заява надіслана до НА |
• Підписані гарантом відомості передаються на розгляд керівника ЗВО. У цей період ще є можливість повернути відомості СО гаранту для виправлення помилок |
Призначення експертної групи, визначення строків проведення акредитації та подання звіту ЕГ | 4.1. Заява зареєстрована. Справа на опрацюванні секретаріату 5.1. Справа направлена ЕГ 6.1. Програма візиту направлена на погодження ЗВО 7.1. Програма візиту погоджена 8.1. Виїзна експертиза завершена |
• У цей період гарант ОП ознайомлюється з наказом про призначення ЕГ (1. Склад ЕГ; 2. Дати візиту; 3.Дати подання звіту ЕГ) У разі наявності конфлікту інтересів гарант має можливість ініціювати зміну складу ЕГ (до початку особистої комунікації з ЕГ) • Гарант отримує від ЕГ драфт програми візиту, яку за необхідності корегує, обов’язково погоджує на рівні ЗВО та затверджує в кабінеті • Гарант може отримати запит на додаткові документи від ЕГ (гарант розглядає лише ті запити, які надійшли через кабінет та надає відповіді також у власному кабінеті) • Гарант ОП зобов’язаний розмістити інформацію про відкриту зустріч (дата, час місце/посилання) на сайті структурного підрозділу • Під час виїзної частини акредитаційної експертизи гарант є основною ланкою комунікації між ЕГ та представниками ЗВО |
Виїзна частина акредитаційної експертизи | ||
Доступ до звіту експертної групи | 8.4. Звіт направлений на розгляд відділу акредитації 9.1. Звіт ЕГ на підписанні експертів 10.1. Подано звіт ЕГ |
• В день, зазначений у наказі про призначення ЕГ, гарант ОП отримує звіт ЕГ у своєму кабінеті • У разі незгоди з рекомендаціями, зауваженнями та оцінками ЕГ гарант готує обґрунтовані зауваження до звіту та передає на розгляд керівництву ЗВО • У разі відсутності зауважень до звіту, гарант рекомендує керівництву ЗВО погодити звіт без зауважень |
Відповідь закладу вищої освіти на звіт експертної групи | ||
Доступ до матеріалів справи членів ГЕР. Призначення доповідача |
11.1. Справа передана на розгляд ГЕР | • Гарант слідкує за оновленням статусу проходження акредитаційної справи у своєму кабінеті щоб не пропустити надходження проекту експертного висновку ГЕР. |
Підготовка проекту експертного висновку ГЕР | 12.1. Підготовка проекту експертного висновку ГЕР 12.2. Підготовка проекту експертного висновку ГЕР (внутрішнє обговорення) |
|
Відповідь ЗВО на проект експертного висновку ГЕР | 13.1. Проект експортного висновку ГЕР підготовлений (надано доступ ЗВО та ЕГ) | • Гарант інформує керівництво про доступ до проекту експертного висновку ГЕР, ознайомлюються з ним, та у разі необхідності, надає обгрунтовані відповіді, коментарі та доповнення до проекту експертного висновку ГЕР • Керівництво ЗВО під час надання відповідей інформує про участь гаранта і представників закладу у засіданні ГЕР |
Чергове засідання ГЕР | 14.1. Справа винесена на розгляд ГЕР 15.1. Експертний висновок ГЕР на підписанні головою ГЕР 16.1. Експертний висновок ГЕР підписано |
• Гарант слідкує за оновленням статусу проходження акредитаційної справи у своєму кабінеті, у якому з’являється інформація щодо дати, часу та формату засідання ГЕР, на якому розглядатиметься відповідна справа • Гарант ОП та представник керівництва ЗВО долучається до засідання ГЕР |
Чергове засідання НАЗЯВО | 17.1. Справа передана на розгляд НА 18.1. Справа винесена на засідання НА |
• Гарант слідкує за оновленням статусу проходження акредитаційної справи у своєму кабінеті, у якому з’являється інформація щодо дати, часу та формату засідання НАЗЯВО, на якому розглядатиметься відповідна справа • Гарант ОП та представник керівництва ЗВО долучається до засідання НАЗЯВО |
Рішення НАЗЯВО/ Сертифікат | 19.1. Рішення на підписанні 20.1. Рішення НА підписане |
• Матеріали акредитаційної справи оприлюднюються на сайті ЗВО (відомості СО, звіт ЕГ, зауваження до звіту ЕГ, відповіді на проект експертного висновку ГЕР, експертний висновок ГЕР, рішення НАЗЯВО) |
Заходи щодо вдосконалення освітньої діяльності ОП на основі рекомендацій експертних груп
Заходи щодо вдосконалення освітньої діяльності ОП на основі рекомендацій експертних груп за підсумками акредитаційних експертиз (розглянуто та затверджено на засіданні вченої ради університету протокол № 3 від 26 вересня 2023 р.).
Процедура розроблення, затвердження, моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм
ПРОЦЕДУРА РОЗРОБЛЕННЯ, ЗАТВЕРДЖЕННЯ, МОНІТОРИНГУ ТА ПЕРІОДИЧНОГО ПЕРЕГЛЯДУ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
Календарний план-графік
- До 15 жовтня за поданням декана факультету/директора інституту наказом ректора затверджують склади проєктних/робочих груп та гарантів освітніх програм, які розробляються вперше та тих, які реалізуються в Університеті (за потреби).
- Проєктні/робочі групи з 15 жовтня до 1 грудня розробляють або оновлюють освітні програми (з урахуванням рекомендацій стейкхолдерів та на основі звітів самооцінки освітніх програм та зовнішніх оцінок).
- З 1 грудня до 1 січня усі проєкти освітніх програм оприлюднюються на офіційному сайті факультету/інституту.
- З 1 січня до 1 лютого проєктні/робочі групи здійснюють доопрацювання освітніх програм з урахуванням отриманих пропозицій, зауважень та рекомендацій.
- З 1 лютого до 1 травня освітні програми повинні пройти усі процедури затвердження:
− Проєктною/робочою групою. Проєктна/робоча група здійснює перевірку збалансованості та реалістичності програми, раціональність присвоєння кредитів, повноту документального забезпечення ОП і відповідність освітньої програми Ліцензійним умовам. Позитивне рішення проєктної/робочої групи є підставою для передачі матеріалів на засідання кафедри, яка відповідає за реалізацію ОП (спільне засідання кафедр).
− Кафедрою (кафедрами), яка відповідає за підготовку здобувачів вищої освіти за ОП. Позитивне рішення кафедри є підставою для передачі матеріалів деканові факультету/директору інституту.
− Вченою радою факультету / інституту, деканом факультету/ директором інституту, який планує відкриття нової програми. Позитивне рішення декана відповідного факультету / директора інституту є підставою для передачі матеріалів на розгляд навчально-методичному відділу університету.
− Навчально-методичним відділом, відділом якості освіти, ліцензування та акредитації. Погодження начальника навчально-методичного відділу та координатора з питань акредитації, ліцензування та якості освіти є підставою для передачі матеріалів на розгляд навчально-методичної ради університету.
− Навчально-методичною радою Університету. Після розгляду та погодженням навчально-методичною радою університету є підставою для передачі ОП на розгляд та затвердження Вченою радою університету.
− Вченою радою Університету. Після затвердження Вченою радою університету ОП вводиться в дію наказом ректора УДПУ та оприлюднюється на сайті університету.
- З 1 травня усі затверджені освітні програми оприлюднюються на офіційному сайті Університету та факультету/інституту.
Порядок розроблення освітньої прогами
Розроблення нової ОП передбачає такі етапи:
І етап – аналіз актуальності ОП та оцінювання достатності наявних ресурсів.
ІІ етап – формування проєктної/робочої групи та призначення гаранта освітньої програми.
ІІІ етап – визначення профілю ОП.
ІV етап – визначення освітнього змісту ОП та розроблення навчального плану.
V етап – розроблення системи оцінювання якості ОП з метою її удосконалення.
Перелік нормативних документів для розробки освітніх програм:
- Закон України «Про освіту» (2017, зі змінами).
- Закон України «Про вищу освіту» (2014, зі змінами).
- Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність» (2015, зі змінами).
- Національна рамка кваліфікацій (2011, зі змінами).
- Положення «Про освітні програми в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» (2023)
- Методичні рекомендації щодо розроблення стандартів вищої освіти (2017, зі змінами).
- Загальна Рамка кваліфікацій Європейського простору вищої освіти (2018).
- Стандарти вищої освіти з відповідної спеціальності.
- Професійні стандарти.
- Класифікатор професій ДК 03:2010 (зі змінами, 2021, 2022, 2023).
- Інші нормативні документи Міністерства освіти і науки України, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.