Електронна реєстрація в заклади дошкільної освіти
Умови приймання дітей до закладів загальної середньої освіти
Роз'яснення нових положень про повну загальну середню освіту і як зміниться освіта у місті Умань
Веб-сайт Державної служби якості освіти України
is bluehost good

З метою формування в учнівської молоді ціннісного ставлення до природи, розвитку творчої та ділової активності, виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство,   в закладах загальної середньої освіти Уманської міської ради проведено екологічний тиждень.

    У рамках тижня були проведені заходи, спрямовані на формування екологічної свідомості учнів:

- захист екологічних проектів:  «Природоохоронні території Черкащини»,            «Цінуй природу,бережи довкілля», «День Землі», «Причини та наслідки глобальних екологічних проблем», «Проблема забруднення повітря та шляхи її розв’язання», «Стоп, сміття!»;

Напередодні одного з найбільших християнських свят, 2 травня 2024року, центром професійного розвитку педагогічних працівників управління освіти та гуманітарної політики на базі Уманської гімназії №7 організовано майстер-клас «Великдень – найвеличніше свято українців» для педагогів-організаторів закладів освіти Уманської територіальної громади. Тематичний захід провели педагоги-організатори Уманських гімназій №№ 7, 14 Анна Музика та Ірина Кравченко.

30 квітня 2024 року на базі Уманської гімназії №12 Уманської міської ради Черкаської області центром професійного розвитку педагогічних працівників управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради проведено педагогічну майстерню для вчителів біології Уманської міської територіальної громади та  відділу освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради з теми «Засоби формування міжпредметної компетентності при опануванні дисциплін природничої освітньої галузі в умовах Нової української школи».


30 квітня цього року на стадіоні Сокіл пройшов ще один з міських етапів Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри „Сокіл” („Джура”)”, а саме «Спортивно – туристична смуга  перешкод», в якій брали участь рої старшої підгрупи Уманських ліцеїв. Джури, які представляли свої заклади освіти, вправлялися на швидкість, спритність та злагодженість дій команди у приборканні перешкод. Юнаки і дівчата долали визначену висоту та лабіринт, стрибали по купинах, розгортали намет. А ще джури надавали домедичну допомогу «умовно пораненому» та переносили «пораненного», використовуючи підручні матеріали.

За оцінкою Єврокомісії, відбудова України матиме величезні витрати, які повинна заплатити рф. ЄС підтримує Україну в будівництві більш кращого майбутнього за принципом Build Back Better and Greener. Це передбачає глибоку модернізацію країни на шляху до зеленої трансформації. В контексті будівництва це означає будувати за принципами сталого будівництва із застосуванням сучасних енергоефективних і ресурсоефективних технологій, методів управління, екологічних будівельних матеріалів. Саме такий підхід відповідає цілям Європейського Зеленої угоди та цифрової трансформації ЄС.
   Видання Методичного посібника «Методичні рекомендації – Основи проектування та реконструкції енергоефективних будівель закладів загальної середньої освіти з поліпшеними екологічними характеристиками» (2024) розроблено з оновленням першої редакції враховуючи зміни законодавства які відбулися у період 2021-2023 років, зокрема нового Закону України «Про енергетичну ефективність», деяких ДБН і національних стандартів у сфері управління відходами руйнації, термомодернізації, вимог до укриття тощо. 
  За змістом Методичний посібник складається з таких розділів:
– Нормативно-технічна база щодо будівництва та реконструкції закладів загальної середньої освіти;
– Рекомендації по підвищенню енергоефективності шкільних будівель при новому проектуванні;
– Заходи по підвищенню енергоефективності шкільних будівель при виконанні проектів реконструкції (термомодернізації);
– Підвищення теплового захисту зовнішніх огороджувальних конструкцій шкільних будівель;
– Енергоефективні заходи щодо систем опалення, охолодження, вентиляції, гарячого та холодного водопостачання шкільних будівель;
– Рекомендації щодо освітлення шкільних територій;
– Рекомендації по впровадженню альтернативних та відновлювальних джерел енергії у шкільних будівлях;
– Рекомендації по вибору більш екологічно кращих будівельних матеріалів і виробів;
– Законодавство яке впливає на розвиток енергоефективного сталого будівництва і ринку екологічно сертифікованих будівельних матеріалів і виробів;
– Підготовка і склад техніко-економічного обґрунтування проектів реконструкції / термомодернізації шкільних будівель;
– Аналіз та управління ризиками при проектуванні та реалізації проектних рішень;
– Екологічні наслідки впровадження проектних рішень;
– Соціальні наслідки впровадження проектних рішень;
– Оцінка екологічного ефекту від реалізації проектів реконструкції / термомодернізації шкільних будівель;
– Конструктивні вузли системи утеплення;
– Структуру екологічних критеріїв та перелік чинних стандартів екологічного маркування на будівельну продукцію.
  Видання стане у нагоді:
– замовникам для складання завдання на проектування об’єкту
реконструкції чи нового будівництва з досягненням кращих показників
енергоефективності та поліпшених екологічних характеристик будівлі на усіх
стадіях її життєвого циклу;
– архітекторам і проектувальникам – якісно виконати завдання по
проєктуванню об’єкту відповідно до такого завдання;
– виробникам будівельної продукції щодо вимог до будівельної
продукції: якість, енергоефективність та екологічні характеристики.
Посилання на методичний посібник:
https://iem.org.ua/images/librery/metodychni_rekomendatsiyi_shkoly_2024.pdf

  Про Проект
Проєкт GIZ “Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС з енергоефективності в Україні“, що виконується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) та співфінансуванням Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO) надає підтримку практичних кроків енергоефективності в публічних закупівлях та програмних діях для відновлення України за принципом “краще ніж було”  (Build Back Better)що відповідає цілям Європейського Зеленої угоди та цифрової трансформації ЄС.

      На базі Уманської гімназії №8 Уманської міської ради центром професійного розвитку педагогічних працівників управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради проведено семінар- практикум для вчителів основ здоров’я закладів загальної середньої освіти Уманської територіальної громади та відділу освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради  з теми «Формування здоровя’збережувальних компетентностей учнів  під час вивчення предмету «Здоров‘я, безпека та добробут» в умовах Нової української школи».

      26 квітня на базі Уманської гімназії № 14 Уманської міської ради Черкаської області (директор Тетяна Глущук) центром професійного розвитку педагогічних працівників управління освіти та гуманітарної політики для заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Уманської територіальної громади й відділу освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради проведено семінар з теми «STEM-освіта: розвиваємо навички майбутнього».

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 24.01.2024 № 83 «Про проведення основного етапу третього циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти у 2024 році» з 23 по 25 квітня 2024 року 109 четвертокласників Уманських початкових шкіл №№ 1, 3 та Уманського ліцею № 3  взяли участь у загальнодержавному зовнішньому моніторингу якості початкової освіти.  Мета дослідження полягала у вивченні рівня сформованості читацької, математичної компетентностей та компетентності у галузі природничих наук.

      22 квітня 2024 року на базі Уманського ліцею №3 Уманської міської ради Черкаської області центром професійного розвитку педагогічних працівників управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради проведено семінар-практикум для вчителів географії Уманської міської територіальної громади та  відділу освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради з теми «Методика використання цифрових ресурсів та STEM-технологій під час вивчення географії».  

Сторінка 1 із 210



 



 

 

 

 

 

 

Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради © 2023

Offcanvas